ساخت وبلاگ نمونه سوال امتحانی لوازم جانبی سامسونگ لوازم جانبی اپل لوازم جانبی هواوی خرید اینترنتی محل تبلیغات شما
برای ثبت برند چه مدارکی باید تهیه شود؟

ثبت شرکت و ثبت برند نوبل

برای ثبت برند چه مدارکی باید تهیه شود؟

برای ثبت برند چه مدارکی باید تهیه شود؟

برند یا علامت تجاری متعلق به گروه خاصی نیست و بر خلاف تصور برخی حتما نباید صاحب شرکت باشید تا بتوانید برند به ثبت برسانید. در نتیجه برند هم حقیقی می شود و هم حقوقی . اما ثبت برند با مراجعه به سازمان مالکیت معنوی به ثبت می رسد و برای ثبت این برند باید مراحلی انجام شود که یکی از اصلی ترین این مراحل تهیه مدارک مورد نیاز برای ثبت برند با توجه به موقعیت متقاضی یعنی حقیقی بودن و یا حقوقی بودن فرد می باشد.

اشخاص حقوقی باید آگهی تاسیس شرکت را به همراه روزنامه آخرین تغییرات ، یکسری کپی از تمامی مجوز های شرکت مانند پروانه بهره برداری و جواز تاسیس و ... و همچنین کپی برابر اصل کارت بازرگانی به نام مدیر عامل منتخب شرکت ، کپی شناسنامه و کارت مالی مدیر عامل و مهر شرکت را ارائه نمایند. به همراه این مدارک باید نمونه ای از علامت تجاری هم در قالب یک نسخه 10*10 ارائه شود.

حال اینکه متقاضیان حقیقی ارائه کپی کارت ملی و شناسنامه، جواز کسب و در صورت موجود بودن کارت بازرگانی و نمونه 10*10 کفایت می کند.

هر یک از این افراد چه حقیقی و چه حقوقی برای برند مورد نظر خود باید یک اظهارنامه هم تهیه کنند. این اظهارنامه مشخصات برند را برای ثبت ارائه می کند و فردی که خواهان ثبت برند به نام او می باشید. از این رو باید به خوبی و با دقت این اظهارنامه تهیه شود و به نام متقاضی ارائه شود.

بهتر است موضوعات ثبت برند خود را حتما با مشاوران خبره موسسه حقوقی نوبل دنبال کنید. تخصص و تجربه برای ثبت یک برند بسیاری از هزینه های شما را کاهش خواهد داد و باعث می شود برندی به ثبت برسانید که تا همیشه کارایی و اثر بخشی داشته باشد.

برای مطالعه ادامه مطلب به سایت نوبل مراجعه فرمایید.

همچنین برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید .

آدرس : میدان ونک – خیابان گاندی جنوبی – کوچه 23 – پلاک 19 – واحد 102

تلفن : 02188203204

برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت ثبت شرکت نوبل مراجعه فرمایید.

HTTP://SSABT.COM

+ نوشته شده در سه شنبه 28 آذر 1396ساعت 2:31 توسط ثبت شرکت و ثبت برند نوبل | | تعداد بازدید : 25